6.12.2020

Beaumed Klinika medycyny estetycznej

Klinika Medycyny Estetycznej i Laseroterapii BeauMED owo miejsce, w którym z pasją dbamy o urodę zaś wigor naszych pacjentów. Na pierwszym miejscu stawiamy na stan natomiast higienę wykonywanycb zabiegów. Założycielem BeauMED jest rasowy konował medycyny estetycznej dr n. med. Monika Kukulska, która odkąd wielu lat pracuje we Wrocławiu, i jej mottem jest śliczny jednakże zwykły natomiast nie zbywający wygląd tzw. filozofia french touch. Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy czyli na nieszczęście opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie negocjacje zanim zabiegiem prosi o barki w poprawie ogólnego wyglądu oraz przede wszystkim chcą aby twarz przestała znajdować się smutna. Często słyszę od chwili pacjentek, że „ jestem wyspana, zadowolona, radosna jednakowoż inni pytają mnie z jakiego powodu jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, dlatego że nie jestem smutna, tudzież owo wszytko wina mojego wyglądu". Okazuje się, iż możemy w wielce nietrudny badania usprawnić wygląd naszej twarzy dzięki wolumetrii czyli modelowaniu kwasem hialuronowym (medycyna estetyczna).W swojej ofercie posiadamy mrowie zabiegów medycyny estetycznej, które co do jednego z kwasem hialuronowym pozwolą optymalnie polepszyć aparycja naszej skóry natomiast zmienić proporcje twarzy. Ponieważ każdy pacjent jest inny o szczegółach entuzjastycznie porozmawiam w trakcie konsultacji – ZAPRASZAM do Wrocławia lub Lublina. Dowiedz się więcej na https://beaumed.tumblr.com